WP סקול » מחקר מתחרים קצר

מחקר מתחרים קצר

נכתב ע"י יוחאי ירמיהו

אין גישה לסרטון

אופס, השיעור הזה מיועד רק לסטודנטים לבניית אתרים

סרטון השיעור המצולם פתוח רק לחברים בקורס ואם מעניין אותך להצטרף לקהילה הנפלאה שלנו ניתן לראות פרטים מתחת :-)

עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!

יש לי הצעה מעניינת יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעתיים שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

תיאור קצר לשיעור: לאחר שהצלחנו להבין בשיעורים הקודמים אילו עמודים אנחנו רוצים שיופיעו באתר כעת מה שנותר לעשות זה מחקר מתחרים קצר על מנת לקבל גם רעיונות מהמתחרים ולראות מה עושים המתחרים שלנו שנמצאים במקומות הראשונים בגוגל.

הפתעות שאסור להחמיץ

הקדמה לבניית אתרים

במודול זה נלמד את כל הדברים החשובים כמו: מה זה וורדפרס, זכויות יוצרים, נגישות וכו’…

  • 9 שיעורים שילמדו אתכם כל מה צריך לדעת לפני שלומדים בניית אתרים
  • תמיכה לשאלות בעמודי השיעורים
  • גישה לקבוצת הפייסבוק של הקורס
  • גישה לכל החיים (בכפוף לתקנון)
  • גישה לעדכונים ושיעורים חדשים
  • 100% החזר כספי ל-30 ימים

מחיר המודול מבצע מטורף

29 ש”ח (המחיר כולל מע”מ)

יצירת אפיון לאתר

רוצים לבנות אתרים ברמת על? הכל מתחיל מאפיון טוב ומציאת מילות מפתח.

  • 7 שיעורים שילמדו אתכם לאפיין אתר כמו המקצוענים (כולל מחקר מילות מפתח)
  • תמיכה לשאלות בעמודי השיעורים
  • גישה לקבוצת הפייסבוק של הקורס
  • גישה לכל החיים (בכפוף לתקנון)
  • גישה לעדכונים ושיעורים חדשים
  • 100% החזר כספי ל-30 ימים

מחיר המודול מבצע מטורף

29 ש”ח (המחיר כולל מע”מ)

רכישת אחסון ודומיין

אחד השלבים החשובים בעת הקמת אתר הוא רכישת אחסון ודומיין. למדו איך לעשות זאת.

  • 13 שיעורים שילמדו אתכם איך מעלים אתר לאוויר (כולל האותיות הקטנות)
  • תמיכה לשאלות בעמודי השיעורים
  • גישה לקבוצת הפייסבוק של הקורס
  • גישה לכל החיים (בכפוף לתקנון)
  • גישה לעדכונים ושיעורים חדשים
  • 100% החזר כספי ל-30 ימים

מחיר המודול מבצע מטורף

29 ש”ח (המחיר כולל מע”מ)

תוכן השיעור:

בשיעור הקודם למדנו איך לבחור עמודים לאתר ובשיעור הזה נמשיך את השיעור הקודם על ידי מחקר מתחרים קצר. אני לא מדבר על משהו מורכב או ארוך אבל מה שאני רוצה שתעשו זה חיפוש בגוגל על הביטויים המרכזיים שאתם רוצים לקדם ותנסו לראות מה המתחרים שלכם עושים ובאילו עמודים הם משתמשים באתר שלהם.

למה צריך לעשות מחקר מתחרים?

מחקר מתחרים יאפשר לכם גם להבין מול מי אתם הולכים להתמודד במידה ואתם מתכננים לקדם את האתר למקומות הראשונים בגוגל. המחקר גם יאפשר לנו להבין בקצרה מה המתחרים שלנו עושים באתר שלהם ואולי גם לקחת רעיונות מהאתר שלהם אל האתר שלנו.

בנוסף תוכלו גם לקבל רעיונות לבלוג של האתר ולנושאים שהם כותבים עליהם וכך לחסוך זמן ביצירת נושאים בעצמכם, תוכלו להבין כמה מורכבים האתרים של המתחרים שלכם, כמה עמודים הם מכילים, האם מדובר בחברות קטנות או גדולות וכמה השקעה תצטרכו להכניס לאתר על מנת לצמצם את הפער בניכם לבין המתחרים.

איך עושים מחקר מתחרים?

בדרך כלל כאשר אני עושה מחקר מתחרים אני נוהג לבצע את הפעולות הבאות:

  • חיפוש בגוגל על ביטויים שקשורים לתחום שלכם. למשל אם מדובר על אתר של עיצוב גרפי אז הביטויים יהיו: מעצב גרפי, עיצוב גרפי וביטויים נרדפים נוספים.
  • אם אין תוצאות בגוגל ישראל חפשו גם במדינות אחרות ובחו”ל מתחרים
  • חיפוש בפייסבוק, יוטיוב, לינקדאין ובשאר פלטפורמות המדיה החברתית

במסגרת המחקר מתחרים בעת בניית האתר המטרה העיקרית שלנו היא למצוא את המתחרים שנמצאים במקומות הראשונים בגוגל והאתר שלהם מרשים אותנו, אם לא אהבת את האתר שראית בדרך כלל אפשר להתעלם ממנו.

מתוך האתר נרצה לאסוף את הדברים שהם עשו בצורה נכונה, נרצה לראות כמה עמודים יש להם, מה הנושאים של העמודים, מה הוותק של האתר ולפי זה ננסה להסיק כמה זמן ייקח לנו גם לקדם את האתר במידה ונקדם אותו בגוגל בעתיד.

מה לעשות אם אני לא רוצה להעתיק ממתחרים?

במהלך השנים הגיעו אליי לקוחות שלא רצו לעשות מחקר מתחרים כדי לא להעתיק מהמתחרים ולמרות שבעבר לא הבנתי את נקודת המבט שלהם בשנים האחרונות גם אני פחות ופחות מסתכל על מתחרים ואני מנסה פשוט לשדר את עצמי אז אני יכול להבין יותר את נקודת המבט שבעבר לא הצלחתי להבין.

במידה ואתם לא רוצה להעתיק או לקבל השראה מעסקים בארץ אז תנסו לעשות את המחקר מתחרים בחו”ל אבל רצוי מאוד לעשות אותו, ואם אתם בכל זאת מתעקשים בלי מחקר מתחרים אז מה שהייתי ממליץ לעשות זה קודם ליצור את האפיון לפי הערכים שלכם ושל העסק ורק לאחר מכן לעשות את המחקר מתחרים ולראות אם יש משהו להוסיף או לתקן.

אני מאוד ממליץ לעשות מחקר מתחרים כאשר אתם בונים אתר לעסק, כי העסקים הקיימים כבר עברו כמה מחזורי גלגול ולעיתים רעיון מהאתר שלכם יוכל לשפר באופן משמעותי את האתר שלכם ללא השכר לימוד שאתם צריכים לעבור לבד.

אם אהבתם את השיעור ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

יוחאי ירמיהו

עוסק בתחום של פיתוח אתרים ועיצוב גרפי למעלה מ-15 שנה. נינג’ה מומחה לוורדפרס, מפתח תוספים ותבניות בהתאמה אישית והמרצה שלכם בקורס הדיגיטלי המקיף והמוביל בישראל ללימוד בניית אתרים בוורדפרס בצורה נכונה.

שאלות ותשובות לשיעור

שאלות ותשובות

    באסה, היכולת לשאול שאלות בשיעור פתוחה רק למשתמשים שרכשו את הקורס

    כלי נגישות