אנליטיקה ומעקב לאתר וורדפרס
הדרך הטובה ביותר לשיפור האתר שלכם ולקידום שלו בגוגל היא על ידי הוספה של אנליטיקה ומעקב לאתר. במודול זה נלמד איך לקשר את האתר לגוגל אנליטיקס (Google Analytics), איך לקשר ולאמת את האתר באמצעות גוגל סרץ קונסול (Search Console), איך להשתמש בגוגל Google Site Kit וננסה גם להבין איך לקרוא את הנתונים בכלים השונים.
250.00 ₪
ניתן לחלק ל-12 תשלומים של 21 ₪
- תמיכה לשנה בעמודי השיעורים
- תמיכה בקבוצת הפייסבוק
- גישה לעדכונים ושיעורים חדשים
- גישה לכל החיים
- 100% החזר כספי ל-14 ימים
שיעורים הכלולים במודול:
מודול: אנליטיקה ומעקב לאתר
הדרך הטובה ביותר לשיפור האתר שלכם ולקידום שלו בגוגל היא על ידי הוספה של אנליטיקה ומעקב לאתר. במודול זה נלמד איך לקשר את האתר לגוגל אנליטיקס (Google Analytics), איך לקשר ולאמת את האתר באמצעות גוגל סרץ קונסול (Search Console), איך להשתמש בגוגל Google Site Kit וננסה גם להבין איך לקרוא את הנתונים בכלים השונים.
שיעור 1: מה זה גוגל אנליטיקס? (1:02)
בשיעור זה נדבר באופן כללי על גוגל אנליטיקס ונסביר מה זה גוגל אנליטיקס איך הוא עוזר לבצע מעקב לכניסות באתר ואיזה מידע אנחנו מקבלים מהכלי של גוגל אנליטיקס.
שיעור 2: פתיחת חשבון גוגל אנליטיקס (GA4) והטמעה באתר (5:08)
בשיעור זה נלמד איך לפתוח חשבון בגוגל אנליטיקס ואיך למצוא את קוד המעקב שאנחנו צריכים להכניס אל האתר על מנת להתחיל לבצע מעקב לכניסות של גולשים לאתר.
שיעור 3: הטמעת קוד גוגל אנליטיקס (GA4) באתר וורדפרס (5:55)
בשיעור זה נלמד איך להטמיע את הקוד שקיבלנו מגוגל אנליטיקס בשיעור הקודם לתוך אתר וורדפרס באמצעות התוסף Tag Manager – Header, Body And Footer שפיתחתי.
שיעור 4: קריאת נתונים בגוגל אנליטיקס (GA4) (6:25)
בשיעור זה נעבור על אתר פעיל שכבר הספיק לצבור נתונים ונראה אילו נתונים אנחנו מקבלים ומה אנחנו יכולים להסיק מהם על מנת שנוכל לשפר את האתר ועל מנת שנוכל להבין מאיפה מתקבלת התנועה.
שיעור 5: הוספת UTM למעקב אחר מקורות תנועה (5:35)
בשיעור זה נדבר על UTM ועל איך נוכל לבצע מעקב טוב יותר על מקורות הכניסה לאתר באמצעות UTM שאנחנו מוסיפים לקישורים שונים שאנו יוצרים בקמפיין פרסום.
שיעור 6: מה זה גוגל Search Console (סרץ’ קונסול)? (1:17)
בשיעור זה נדבר על אחד הכלים החשובים ביותר בתחום של קידום אתרים וזה גוגל סרץ’ קונסול (Search Console). בשיעור תקבלו מידע על מה זה סרץ קונסול, מה המידע שאנחנו יכולים לקבל מהכלי ואיך נוכל להשתמש בו לשיפור קידום אתר.
שיעור 7: פתיחת חשבון סרץ קונסול + אימות דומיין (3:45)
בשיעור זה נלמד איך לפתוח חשבון של גוגל סרץ קונסול, נלמד איך להוסיף אתר לחשבון ואיך לאמת את האתר באמצעות אימות של הדומיין דרך שרת האחסון על ידי הוספת תגית TXT.
שיעור 8: קריאת הנתונים של גוגל סרץ’ קונסול (9:02)
בשיעור זה נתבונן באתר שמקבל כמות כניסות גדולה וננסה להבין מהם הנתונים שאנחנו מקבלים מגוגל סרץ קונסול ומה אפשר לעשות על מנת לשפר את המיקומים של האתר בגוגל לפי הנתונים.
שיעור 9: הוספת Google Site Kit לאתר וורדפרס (5:19)
בשיעור זה נדבר על התוסף של Site Kit המאפשר לבצע התממשקות לשירותים השונים של גוגל והצגת נתונים ממספר ממשקים באתר אחד. ננסה להבין איך להתקין את התוסף באתר והאם בכלל יש בו צורך.
שיעור 10: מה זה יאנדקס מטריקה? (4:01)
בשיעור הזה נדבר על Yandex Metrica שהוא אחד הכלים המועילים והטובים ביותר לשיפור המרות ותיקון בעיות באתר.
שיעור 11: פתיחת חשבון יאנדקס מטריקה והטמעה באתר (4:54)
בשיעור הזה נלמד איך לפתוח חשבון יאנדקס מטריקה ואיך אפשר להטמיע את הקוד בתוך האתר ולוודא שהכל עובד בצורה תקינה.
שיעור 12: פתרון התקלה של Webvisor ביאנדקס (3:16)
במידה והתקנתם את יאנדקס מטריקה על האתר לפעמים תהיה בעיה להריץ מפות לחיצות ולהשתמש בחלק מהאפשרויות שיש להם בגלל תקלה של Webvisor. בשיעור הזה נלמד איך לפתור אותה.
שיעור 13: שימוש במערכת של יאנדקס מטריקה (15:29)
בשיעור הזה נלמד איך להשתמש במערכת של יאנדקס מטריקה ובעיקר איך אפשר להשתמש במערכת על מנת לצפות בסרטוני כניסות של גולשים לאתר.
שיעור 14: הטמעת פייסבוק פיקסל באתר (שיעור חדש) (7:48)
בשיעור הזה נלמד איך ליצור חשבון של פייסבוק פיקסל למי שכבר יש חשבון מודעות קיים ונלמד גם איך להטמיע את הקוד בתוך אתר וורדפרס.
שיעור 15: הוספת אירועים (Events) בפייסבוק פיקסל (שיעור חדש) (9:55)
בשיעור הזה נלמד איך אפשר להוסיף אירועים (Events) בפייסבוק פיקסל על מנת לוודא שאנחנו יכולים לבצע מעקב להמרות באתר.
שיעור 16: יצירת קהלים מותאמים בפייסבוק פיקסל (שיעור חדש) (16:03)
בשיעור הזה נלמד איך אפשר ליצור קהלים בפייסבוק פיקסל על מנת שנוכל לבצע קמפיין רימרקטינג לקהלים האלו.
שיעור 17: יצירת קהלים מורכבים בפייסבוק (שיעור חדש) (7:19)
בשיעור הזה נלמד איך ליצור קהלים מורכבים בפייסבוק ולקחת בחשבון גם את סכום התשלום של הלקוח שרכש מוצרים באתר.
שיעור 18: טרגוט קהלים בקבוצת מודעות בפייסבוק (שיעור חדש) (6:15)
בשיעור הזה נלמד איך עובד האזור של תרגוט מודעות תחת קבוצת מודעות בפייסבוק.