מגזין וורדפרס

מעוניינים להכיר בצורה טובה יותר את התחום של בניית אתרים? מתחת תוכלו למצוא מגוון מדריכים חשובים ויעילים שיעזרו לכם להבין כל מה שאתם צריכים לדעת על התחום של בניית אתרים. תוכלו ללמוד איך לבנות אתר לעסק, מאיפה מתחילים ללמוד בניית אתרים, כמה אפשר להרוויח מבניית אתר ללקוח ואיך לעשות זאת בצורה נכונה. כל זה ועוד ידע נוסף ורב ערך תוכלו למצוא מתחת.

פיתוח תוספים לוורדפרס

פיתוח תוספים לוורדפרס – מסקנות חשובות

בשנתיים שלוש האחרונות יצא לי לשנות את כל הצורה שבה אני בונה אתרים. זה התחיל מפיתוח מחדש של תבנית העיצוב  של וורדפרס שבה הייתי משתמש בעבר לבניית אתרים וזה המשיך בזה שפיתחתי 15 תוספים לוורדפרס

איך לבנות אתר אינטרנט לעסק לבד

איך והאם לבנות אתר לעסק לבד?

החלטתם שאתם צריכים אתר מקצועי לעסק וכעת השאלה היא האם לבנות את האתר לבד או לפנות לבונה אתרים. במאמר הבא תוכלו להבין איך והאם לבנות אתר לבד ומה החסרונות של זה.

לימוד בניית אתרים ללא ידע בשפות קוד

איך בונים אתרים ללא ידע בשפות קוד

בעלי עסקים רבים רוצים לדעת איך לבנות אתר ללא ידע בשפות קוד. נכון להיום ניתן לבנות אתרים בקלות ללא שפות קוד ובמאמר הבא תוכלו ללמוד איך לעשות זאת ומה החסרונות של השיטה.

מה זה נכס דיגיטלי ואיך תעשו ממנו כסף

מה זה נכס דיגיטלי ואיך תעשו ממנו כסף

בשנים האחרונות הנושא של נכסים דיגיטליים הופך להיות נושא חם בעולם הדיגיטל. אז מהם הדרכים להרוויח כסף? מהם סוגי הנכסים הקיימים? והאם תהפכו למיליונרים? כנסו ותגלו!

לימוד בניית אתרים – מאיפה מתחילים?

איך מתחילים ללמוד בניית אתרים?

בשנים האחרונות אנשים פונים לתחום של בניית אתרים ואחת הבעיות שרבים נתקלים בה היא מאיפה להתחיל? במאמר הבא אעשה קצת סדר בנושא ואסביר מה צריך לדעת בשביל להיות בונה אתרים.

כמה כסף מרוויח בונה אתרים מתחיל?

כמה כסף מרוויח בונה אתרים מתחיל?

שאלת השאלות כמה מרוויח בונה אתרים? במקום לזרוק מספרים מטורפים באוויר במאמר הבא תוכלו למצוא הסבר ריאלי לנושא שיעזור לכם להבין כמה תוכלו להרוויח ומה רמת התחרות בשוק.